انجام پروژه های دانشجویی در ایران پروژه

انجام پروژه های دانشجویی،پایان نامه ها و سمینار ها،شبیه سازی ها، ترجمه متون و مقالات،آموزش نرم افزار و ...

انجام پروژه های دانشجویی در ایران پروژه

انجام پروژه های دانشجویی،پایان نامه ها و سمینار ها،شبیه سازی ها، ترجمه متون و مقالات،آموزش نرم افزار و ...

انجام پروژه های دانشجویی در ایران پروژه

در این وبلاگ تمام سفارشات شما پذیرفته می‎شود،از جمله:
پروژه های دانشجویی مهندسی برق،مکانیک،عمران و ...
پایان نامه ، سمینار و پورپوزال
ترجمه متون انگلیسی به فارسی و بالعکس
تایپ و تهیه اسلاید شو ها
اموزش نرم افزارهای مهندسی رشته برق(به صورت مجازی و در صورت امکان حضوری)
توجه: هرگونه شبیه سازی در زمینه نرم افزارهای مهندسی برق قدرت پذیرفته می‎شود.
ارتباط با ما:
آدرس کانال تلگرامی

telegram.me/iranprojectblog

ایدی ادمین

http://telegram.me/iranprocro

iranprocro@

سمینار با عنوان:

بررسی مدل‌های برنامه‌ریزی همزمان توسعه تولیدات پراکنده

 و شبکه در سیستم‌های قدرت

با رشد فزاینده تقاضای توان، توسعه بخش‌های مختلف سیستم از جمله تولید، انتقال و توزیع امری اجتناب ناپذیر شده است. صنعت برق در سالهای اخیر و به دنبال ورود این صنعت به فضاهای رقابتی، در راستای توسعه رقابت در بخش تولید و کاهش توسعه شبکه‌های انتقال، توسعه مولدهای پراکنده را در دستور کار قرارداده است. در این محیط رقابتی، سرمایه گذاری در تولید برق توسط مولدهای مقیاس کوچک که در سطح شبکه پراکنده شده‌اند، توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام می‌شود. از طرف دیگر به دلیل انحصاری بودن شبکه انتقال و توزیع، توسعه این شبکه توسط  بهره­بردار مستقل سیستم انجام می‌شود. از آنجاییکه توسعه تولیدات پراکنده و شبکه تأثیر متقابلی روی یکدیگر دارند، لذا در مدلهای مربوط به مطالعه رفتار سرمایه گذاری تولیدات پراکنده، ضروری است اثرات توسعه شبکه لحاظ شود. همچنین چنانچه توسعه تولیدات پراکنده بدون ملاحظه توسعه شبکه قدرت انجام شود، علیرغم محدودیتهای ضریب نفوذ مولدها، ممکن است اثرات منفی روی شاخص‌های رقابت بازار داشته باشد. توسعه شبکه‌های انتقال و توزیع، شامل افزودن تجهیزات جدید همچون خطوط، ترانسفورماتورها، پست‌ها و همچنین تقویت تجهیزات موجود در شبکه است. در برنامه‌ریزی توسعه تولیدات پراکنده هدف تعیین نوع تکنولوژی، ظرفیت، زمان و مکان واحدهای تولیدی جدید است تا ضمن تأمین تقاضای بار پیش‌بینی شده با کمترین هزینه، معیارهای قابلیت اطمینان سیستم نیز برآورده گردند. منابع تولید پراکنده در دو نوع تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر در سیستم به خدمت گرفته می‌شوند. به دلیل نگرانی‌های ناشی از کاهش منابع سوخت فسیلی و همچنین افزایش قیمت روزافزون این منابع، متخصصین صنعت برق به فکر استفاده از منابع تجدیدپذیر و رایگان موجود در طبیعت افتادند. از طرف دیگر، بحران زیست محیطی تفکر استفاده از انرژی‌های نو را گسترش داده است. نوع مرسوم منابع تجدیدپذیر غالباً به صورت توربین‌های بادی و منابع فتوولتاییک است که انرژی باد دارای پتانسیل بیشتری برای تولید انرژی الکتریکی می‌باشد. در این سمینار به منظور شناسایی اهداف و عوامل مؤثر بر توسعه مولدهای پراکنده و شبکه قدرت، مطالعات انجام شده در زمینه برنامه ریزی توسعه تولیدات پراکنده در سیستمهای قدرت بررسی می‌شود.

 


لازم به ذکر است که تمامی مباحث پیرامون برنامه ریزی توسعه( اعم از تولید، پست، خطوط) در این سمینار از تمامی جنبه هامورد بررسی قرار گرفته است. لطفا فایل فهرست و مراجع این سمینار را از اینجا دانلود و مطالعه کنید. بیش از 90 درصد مراجع مربوط به 4 سال اخیر و ژورنال IEEE میباشد.

 

جهت سفارش، از طریق ایمیل زیر با ما ارتباط برقرا کنید.

توجه: هرگونه شبیه سازی در زمینه نرم افزارهای مهندسی برق قدرت پذیرفته میشود.جهت ارتباط و دریافت شماره تماس با ایمیل زیر ارتباط برقرار کنید.

Iran_Projects@yahoo.com

Iranprojects@yahoo.com 

Iranprojects0098@gmail.com

 

آدرس کانال تلگرامی

telegram.me/iranprojectblog

ایدی ادمین

http://telegram.me/iranprocro

iranprocro@

 

نظرات  (۲)

موفق باشی

سلام
موفق باشی دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی