انجام پروژه های دانشجویی در ایران پروژه

انجام پروژه های دانشجویی،پایان نامه ها و سمینار ها،شبیه سازی ها، ترجمه متون و مقالات،آموزش نرم افزار و ...

انجام پروژه های دانشجویی در ایران پروژه

انجام پروژه های دانشجویی،پایان نامه ها و سمینار ها،شبیه سازی ها، ترجمه متون و مقالات،آموزش نرم افزار و ...

انجام پروژه های دانشجویی در ایران پروژه

در این وبلاگ تمام سفارشات شما پذیرفته می‎شود،از جمله:
پروژه های دانشجویی مهندسی برق،مکانیک،عمران و ...
پایان نامه ، سمینار و پورپوزال
ترجمه متون انگلیسی به فارسی و بالعکس
تایپ و تهیه اسلاید شو ها
اموزش نرم افزارهای مهندسی رشته برق(به صورت مجازی و در صورت امکان حضوری)
توجه: هرگونه شبیه سازی در زمینه نرم افزارهای مهندسی برق قدرت پذیرفته می‎شود.
ارتباط با ما:
آدرس کانال تلگرامی

telegram.me/iranprojectblog

ایدی ادمین

http://telegram.me/iranprocro

iranprocro@

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

نرم افزار DIgSILENT Power Factory یکی از قوی ترین نرم افزارهای تحلیل شبکه می باشد که در هر سه حوزه تولید، انتقال و توزیع کاربرد دارد. قدرت و صحت نتایج حاصل از این نرم افزار تا اندازه ای است که در شرکت های برق منطقه ای و شرکت مادر تخصصی توانیر برای تحلیل شبکه سراسری ایران از این نرم افزار استفاده می شود.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۰۹:۲۰
مدیر سایت

استاندارد (Standard) به معنی نظم و قاعده, قانون و مفاهیم می‌باشد.سازمان اداره استاندارد ملی ایران به عنوان متولی بازرسی فنی و کیفی کالاهای ایرانی  وظیفه تدوین استانداردهای ملی ایران ISIRI را دارا می باشد. بیش از ۲۶۰۰۰ استاندارد ملی در کشور از ابتدای شروع به کار اداره استاندارد ایران تا تاریخ مارس ۲۰۱۵ تدوین شده است لیکن در نظر داشته باشید استاندارد ملی ایران برای تمامی محصولات در اداره استاندارد ایران تدوین نشده است . استانداردهای ملی ویژگی‌های لازم در تولید یک فرآورده یا انجام یک خدمت را مشخص می‌نمایند و در صورت وجود استاندارد برای محصول این استاندارد می تواند تشویقی و یا اجباری باشد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۶ ، ۰۹:۰۹
مدیر سایت

کره زمین، انرژی خورشیدی را بصورت تابش خورشیدی در یافت می‌کند و مقدار این تابش بمراتب بیش از نیاز بشریت است. این منبع از تغییرات روزانه شناخته‌شده‌ای، علاوه بر تغییرات فصلی، برخوردار است و بطور قابل ملاحظه‌ای متأثر از وضعیت هوا می‌باشد. شدّت تابش خورشیدی نسبتاً کم و مقدار بیشینه آن در حدود 2KW/m1، در سطح دریا است. تمام کشورها به این منبع به مقادیر مختلف دسترسی دارند. کاربرد انرژی خورشیدی کاملاً متنوع است و شامل گونه حرارت مستقیم، تولید برق از طریق سیکل‌های ترمودینامیکی و تبدیل مستقیم به الکتریسیته به کمک سیستم‌های فتوولتائی می‌شود.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۶ ، ۰۸:۵۲
مدیر سایت

درس طراحی پست‌های فشار قوی با هدف آموزش مراحل حساس طراحی پست و شرح جزئیات فنی مورد نیاز جهت مطالعه و تحقیق بمنظور تهیه یک طرح مناسب و کاربردی برای پست‌های فشار قوی تدوین گردیده است.

 در این درس، ابتدا به ضرورت احداث پست‌های فشار قوی و تشریح کلیات اجزاء پست‌ها پرداخته می‌شود. سپس از آنجا که پارامترهای الکتریکی و محیطی بسیار بر نحوه عملکرد و بهره برداری پست تاثیر گذار هستند، این پارامتر‌ها معرفی شده و مکانیزم اثرگذاری آن‌ها تشریح می‌گردد تا با اعمال ملاحظات لازم، تاثیر منفی آن‌ها بر عملکرد پست به حداقل برسد.

مبحث مهم دیگر که اصولا ساختار پست و نقش آن در شبکه قدرت را تحت تاثیر قرار داده و سایر مراحل طراحی بر مبنای آن صورت می‌پذیرد مبحث انتخاب شینه بندی پست می‌باشد که در فصل مربوطه، انواع شینه بندی‌ها بطور کامل شرح داده شده و سپس معیارهای انتخاب آن‌ها بیان می‌گردد.

در ادامه می توانید جزوه این درس را دانلود نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۶ ، ۰۹:۲۹
مدیر سایت

جزوه کاربردی و با ارزش از موتورهای الکتریکی سه فاز و تکفاز



💐به صورت تصویری و زبان فارسی

فصل اول : ساختمان موتوهای القایی ۳ فاز

فصل دوم : مشخصه گشتاور -سرعت

فصل سوم : انواع روشهای راه اندازی و ذکر چند مثال مهم و پرکاربرو

فصل چهارم : روشهای راه اندازی موتورهای تک فاز

 دانلود در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۶ ، ۰۹:۲۱
مدیر سایت


پست الکتریکی ایستگاهی فرعی است که در مسیر تولید، انتقال یا توزیع انرژی الکتریکی، ولتاژ را به وسیله ترانسفورماتور به مقادیر بالاتر یا پایین‌تر تغییر می‌دهد. توان الکتریکی می‌تواند از میان شمار زیادی پست بین نیروگاه و مصرف‌کننده (توانگیر) بگذرد و ولتاژ آن در طول مسیر بارها تغییر کند.

 

پست‌هایی که از ترانسفورماتورهای افزاینده بهره می‌گیرند موجب افزایش ولتاژ و به این ترتیب کاهش جریان می‌شوند، در حالیکه پست‌هایی که از ترانسفورماتورهای کاهنده بهره می‌گیرند، ولتاژ را کاهش داده و جریان را افزایش می‌دهند.


جهت دانلود جزوه طراحی پست فشار قوی بر روی لینک دانلود در ادامه مطلب کلیک نمائید.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۶ ، ۰۹:۲۹
مدیر سایت

    پخش بار DCOPF

    جهت دانلود mfile پخش بار DCOPF در نرم افزار متلب لطفا با ایدی ادمین در تلگرام تماس برقرار نمائید.

    

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۶ ، ۰۹:۱۵
مدیر سایت

مطالعات برنامه‌ریزی سیستم قدرت شامل مطالعاتی برای 1 تا 10 سال بعد یا بیشتر است. در ادامه طبقه‌بندی دقیق‌تری انجام می‌شود. قبل از هرچیز، شایان ذکر است که برنامه‌ریزی سیستم‌های قدرت، فرایندی است که در آن هدف تصمیم­گیری برای عناصر جدید و همچنین ارتقا عناصر موجود در سیستم است تا بار پیش‌بینی شده در آینده به طور کافی تأمین شود. عناصر ممکن است شامل موارد زیر باشند:

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید...

   

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۱۴
مدیر سایت